Är jag bäst eller är jag b ä s t ??

och   B  A  M   EMMA  SOFIA  HALLBERG har gjort det igen annan trodde, någon ingen kunde ha förutseet innan, inte ens Emma själv.

Håll i er nu mina vänner för här kommer det...
Emma Sofia Hallberg har stått i 60 minuter på crosstrainern och bränt 685 kalorier.
FY FAN VAD JAG ÄR BRA
!

Hur lyckades jag?
Ja det undrar jag med. Jag var i någon slags trans, det blev aldrig jobbigt. Jag folkuserade hela tiden på lampan som speglades i fönstret och tittade nästan aldrig ner på tiden. Peppade mig själv, tänkte på stranden på den dominikanske republiken, sprutan som jag ska ta i morgon och ja en massa annat. Jag bara fortsatte helt enkelt. Fan var kul det var och jag är så sjukt stolt över mig själv.

Jag knåpade också ihop ett sms (i huvudet) som jag skickade till Danne efter, he's so proud over me!


Jag bjuder på den här bilden, här har jag 2 minuter kvar på min crosstrainer. Jag var tvungen att ta kort på mitt reslutat så att ingen kan komma och säga att jag ljuger om min tid och reslutat! Im so proud over myself!


Kommentarer
Postat av: lina

Duktig du är :)<3

2011-01-10 @ 22:16:49
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback