Premiär för pilates!

Idag drog jag och Danne på pilates för första gången, of course så var Annica även där.
Det gick relativt bra, i början var det inte jobbigt alls men i slutet blev det jobbigt i höfter, axlar och mage.
Vet ni inte vad pilates är? Isf ska jag tala om det för er, det är en blandning mellan styrketräning, yoga och streching. Alltså ett sådär lagom jobbigt träningspass. Jag har ju inte så mycket muskler så det är bra att börja på en låg nivå, dock så är jag väldigt envis och uthållig!

Min mage skriker efter mat (mamma står och fixar), senare ska jag till Annica och beställa smink som jag verkligen HOPPAS att det kommer till valborg. Annar blir jag ledsen.
Berättar mer senare.


Någon som är sugen på att testa pilates? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback