TGIF

Den här veckan har varit helt knasig.. Jag kan inte fatta att det är fredag idag. Men fredagar är alltid välkomna! Hehe 

Vi har haft ännu en bra dag på jobbet med mer möten, mer planering och även en till ny kollega till avdelning. Det känns så sjukt bra! :D 

Helgen kommer jag spendera hos Anton och Chris med mina föräldrar. Vi ska på föreställning i morgon med clowngruppen 1 2 3 Schtunk. Det ska bli så himla kul då flera av oss i sällskapet ska se dem för första gången och första gången är alltid roligast. 
Josefine som är en av de tre skådespelarna var gästlärare hos oss andra året jag gick på Öland. Vi hade en vecka clownteknik och det var bara så himla kul! :D 

Jag tänkte ta kort på den supergoda smörgåstårtan som mamma hade gjort och tagit med sig men vi hann äta upp den. Det fick bli en bild på fredagsmyset här i soffan istället ;) 

Trevlig helg allihopa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback