Godkväll!

Ursäkta min frånvaro men jag har varit väldigt uptagen med tre timmars danspass hela helgen i Kalmar, plus fest i helgen och ett brandlarm som gick igång mitt i natten så hela skolan utrymdes, Dennis och Robin har även varit här på besök så man har velat spendera varenda lediga sekunde med dem! Sen stod jag för söndagsmiddagen (jag gjorde fetaosthamburgare)! 

Veckan kommer inte bli lugnare heller då vi slutar halv 5 hela veckan och idag danstränade vi till kl 19.30 och det kommer vi troligtvis göra det hela veckan utom fredag då det blir till 21.30 med genrep och grejer.. Men det blir bra, jag är lite stressad då vi inte ens börjat med en av danserna vi ska göra på lördag men sånt löser sig.. ;)Ni får bättre uppdatering med någon festbild i morgon, jag orkar inte med något seriösare än det här. Jag ska snart lägga mig och sova så jag orkar med en heldag med sång, dans och teater i morgon! i fredags gav söta Jenny mig fotmassage, min fot har faktiskt varit mycket bättre sen dess. Nu har det satt sig i min axel istället.. Hmm.

det här är lite av min oh Dennis grej, åhhhhh DENNIS kom hit igen!
vår danslärare Jocke bjöd på bullar på lördagens dansträning, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback