Ahhhhhhh!!

Snälla ge mig en praktikplats på en teater i Stockholm. Jag vill bara ha allting fixat och klart så jag kan boka biljett och bo med Anton i två veckor!! Sådär nu har jag fått skriva av mig lite av den frustationen. 
Nu är det iaf ny vecka och nya utmaningar, måndag-tisdag har vi eget arbete = hitta praktikplats.. På onsdag kommer en lärare från Kulturama (en jättebra skola som jag sökte till förra året och kom in på) som vi jobbade med förra året med textinpretation, hon är så himla duktig så det ska bli superkul verkligen!! :)
 
Idag har vi även börjat repa lite dans med Jocke som vi hade i dans förra året, nästa helg ska vi nämligen dans på en modevisning i Kalmar. Yes det är mycket som händer nu och det känns jättekul! Nu blir det nybakad kladdkaka och titta på Idol! ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback