Mat, skoteråkning, påskägg och klippning.

Vi kom precis hem från morfar och jag har landat i sängen med datorn i knät. Det är så tråkigt att vara lite halvsjuk, man blir så trött av ingenting! Men vi har iaf haft en mysig eftermiddag med god påskmat, gott fika och så letade vi såklart påskägg. I år blev det ingen skattjakt utan vi fick varsin färg på en påse som vi skulle leta efter med skotern. Så det blev att åka runt i hagarna och titta vart påskharen kan ha gömt ägget.
 
Ikväll skulle det egentligen vara fest igen men alla är helt slut efter igår så det blir en mysig hemmakväll istället. Hanna och Kalle kommer hit lite senare, vi får se om Danne och Linn kommer också. Nu ska jag öppna mitt påskägg och kolla senaste avsnittet av revenge, spännande! 
 
dags att leta påskägg..
 
Jag fick en privatlektion i klippning när Anton och Mike klippte sig. Jag har snart klippt halva min klass på Öland så jag kände att det var dags att få lite tips av världens bästa frisör! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback