Your love is wicked.

Idag drar jag och några i klassen på äventyr till Kalmar. Efter turen till Färjestaden igår upptäckte vi att lite miljöombyte nog är nödvändigt. Så om en halvtimme tar vi en långpromenad till Färjestaden och tar bussen därifrån. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra i Kalmar, kanske käka något eller springa på stan lite. :)
 
Ikväll blir det sångträning igen (jobbet vi tränar inför är torsdag nästa vecka) sen tänkte jag faktiskt ta en kväll helt ensam på rummet och bara pusta ut lite. Min roomie är inte här i helgen så har är helt ensam på rummet vilket är väldigt skönt. Inte för att jag inte tycker om Tove utan för att vara ensam är inte något som händer speciellt ofta när man delar rum. 
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback