You only need you.

och så var det äntligen måndag igen, som jag har längtat!
Dagen har varit jätterolig, även fast jag fick tvinga mig upp ur sängen i morse. Idag fick vi göra en stor bröllopsimprovisation, vi fick alla olika uppgifter att fixa inför bröllopet, PM och jag fick fixa presenter och efter en timmas förberedelser så hade scenen i Liedberg förvandlats till en jättefin bröllopsfestlokal. Improvisationen handlade mycket om att se hur vi ska göra vår bröllopsscen i utvandrarna och det kommer bli super. Stora skillnaden är väl att dagens improvisation ble 45 minuter lång och det kunde pågått mycket längre, medans föreställningens scen kommer vara ca 2 min. Hehe 
 
Iaf efter ett styrketräningspass och en dusch så hamnade jag i södra framför Guldbaggengalan med en Ben & Jerrys i handen och omringad av mina fina fantastiska Ölandsvänner. Nu måste jag sussa, i morgon är det ensemblesång, balett och så äntligen individuell sång
 
Nattinatti!
 
här ser ni lite av hur det såg ut på scenen och så några iförda tjusiga scenkläder och peruker.. hehe
 
jag har även hittat en ny favoritsmak, mums! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback