You know I love the sound of your voice.

Innan jag lägger mig i sängen nyduschad och med nymålade naglar så tänkte jag kika in här och säga god natt.
I dag fick jag äntligen svar från KULT angående radiomusikalen och tyvärr fick jag inte någon av rollerna.
Jag kan inte ljuga och säga att jag inte är besviken för vem skulle inte vara besviken efter att ha fått en sån här chans? Men jag är ändå helt okej med att jag inte fick en roll, det hade jag inte räknat med. Klart att man har hoppats men jag är inte den som tar ut något på förskott. 
 
Precis som det stod i mailet så var vi 24 st utvalda på ett par hundra så frågan nu var att hitta en bra helhet med röster som passade tillsammans. Nu har jag en fot inne och jag vet att om jag bara försöker kommer jag att lyckas, bara jag tror på mig själv. 
 
Så med det säger jag god natt! 

en bild från en photoshoot med Lina Nässén!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback