There's a chip on my shoulder.

Dagarna går verkligen i ett, man har alltid något att göra eller något som man känner att man måste fixa eller träna på. Idag repar vi scener som inte jag är med i så jag har självarbete idag. Jag har passat på att gå på promenad, måla naglar och fixa med lite saker. Nu tänker jag gå bort och kolla hur det går för dem andra och träna lite på en musikallåt som vår ensembellärare skrivit till vår föreställning. Den är sjukt bra men otroligt komplicerad men det kommer bli grymt och jag är taggad till tusen!! :D 
 
I kväll blir det rep inför morgondagens sångjobb i Kosta och efter det ska vi ha en SPA-myskväll i bastun!
 
en bit av låten jag skrev om, Ulrika är jag.. :)
 
en bild från min morgonpromenad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback