SPAlördag.

Yes ni läste rätt, idag har jag omedvetet planerat in lite SPAaktiviter och det är nice. Dagen började med att jag låg och drog mig ända till klockan 12.. Men jag var helt slut efter gårdagens filmmaraton, haha fast jag klarade faktiskt inte av att se sista filmen så jag gick och la mig lite innan de andra. 
Efter frukost så gick jag till södra där jag och Paulina epilerade våra ben, usch det är fruktansvärt plågsamt men så värt det då man inte får håriga ben på flera veckor. Nu tänker jag duscha, smörja in mig med DOVE summerglow (jag orkar inte vara såhär blek längre), måla naglar, plocka ögonbryn och bara chilla. I kväll så ska vi basta! 
 
jag bad Dennis köpa en laktosfri lättfil till min rumskompis Tove, haha han hörde lite fel! HAHA 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback