Make me think that I need this to.

Uppdateringen har inte varit den bästa idag med tanke på att jag sovit 4 timmar i natt och inte fick ledigt förrän typ kl 19. Sen skrev jag faktiskt ett blogginlägg på min mobil som försvann och då blev jag för arg för att orka skriva om det.. hehe retas inte med mig idag!
 
Idag har vi iaf dansat hela dagen, det har varit skönt att kunna komma igång med träning igen efter lov och sjukdom. Efter skolan så började Nico, Emma och jag att arra låten Love song som vi hade till läxa att börja med tills i morgon. Det tog låååååång tid, tror vi satt iaf i 2-3 timmar.. Så efter det blev det att dera ut noter till eventuella auditionlåtar och basta och duscha med kostymgruppen. Med tanke på att jag knappt sovit så har det här ändå varit en bra dag, jag hoppas bara jag kan sova ikväll. 
 
Nattinatti mina vänner!
 
vi är i full gång med att arra låt
 
och här är det mys på hög nivå i bastun! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback