Im down on my daydream.

Jag hade en jättebra dag igår. Vi repade hela dagen och det gick jättebra. Min roll Ulrika är verkligen en utmaning för mig, hon är högljud, tar plats och är aldrig rädd för att säga vad hon tycker. Det är ovant för mig att vara så på scen för när det kommer till teater så har jag faktiskt näst intill lite scenskräck. Men det ska jag jobba bort nu! 
 
Iaf efter vi slutat så drog jag och några tjejer till Färjestaden och handlade. Det var första gången jag lämnade skolan på nästan 3 veckor så det var sjönt med lite miljöombyte. Hehe  efter middagen hade vi sång rep och sen bakade jag, Melia, Ellen och Matilda en Banoffie i lillstugan. Så vi satt där och pratade hela kvällen, supermysigt verkligen! 
 
 
 
hehe det syns inte riktigt men det är en stor gruppkram här på sista bilden. Dennis överraskade oss med gelehjärtan då vi haft en tuff vecka. Det tar på krafterna att jobba så hårt hela dagarna och sen ha en massa andra saker som man måste träna på tills nästa dag. Tur att man tycker det är så kul, annars hade man aldrig orkar ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback