Fight the break of dawn.

Pust.. Äntligen har jag landat framför en film i liedberg med kudde, filt, one piece, tofflor och fina vänner.
Eftersom jag knappt sovit i natt heller så har jag haft på gränsen till ont i huvudet hela dagen. Men jag har tagit igenom mig den och jag har arrat med Nico och Emma, jag har haft balettlektion och nu på kvällen blev det ett riktigt styrketräningspass med några i klassen så nu är jag helt slut i både kropp och huvud. Kul att jag känner redan nu vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon -_-

Vi hörs i morgon och då ska jag ha sovit hela natten och vara betydligt piggare!! Dessutom börjar vi att repa scener till utvandrarna i morgon, spännande!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback