Du måste finnas.

Ihh dagen har varít jätterolig!! Vi har nu sparkat av för att ge oss in i en 11 veckors lång resa då vi ska spela upp pjäsen "Utvandrarna". Jag vet väldigt negativt inställd i början då jag refererade till de sjukt tråkiga filmerna vi blev tvingade att se i skolan, men nu har jag vänt helt. Manuset är moderniserat, det är sjukt bra scener, det kommer bli en massa sång och dans och dessutom fick jag precis den rollen som jag ville ha. Jag ska spela "Ulrika", ni som har sett invandrarna och utvandrarna känner säkert igen karaktären. Hon har varit prostituerad i landet hon flyr från och i det nya landet får hon en nystart och hon är en av få det går bra för. Jag är sjukt taggad nu!
 
Efter middagen nu gick jag på promenad samtidigt som jag hade Oscar på tråden och nu tänker jag faktiskt kolla gårdagens avsnitt av så ska det låta som jag missade. Vid 20.00 ikväll smäller det, då blir det Legally Blonde the musical med klassen, haha det kan inte bli annat än hysteriskt! 
 
haha jag tror att den här rollen kommer bli sjukt rolig att spela. Hon är ganska stor i munnen och dramatisk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback