'Cause that's all I've ever known.

Ahh det var segt att ta sig upp i morse trots att jag låg kvar alldeles för länge.. Tur att man har en snäll rumskompis som kommer med frukost på sängen när jag inte orkar ta mig ner till frukosten ^^ 
 
Första lektionen bestod som sagt av ett möte med en psykolog, han hade föreläsning för klassen och det var jättebra. Han pratade mycket om lycka och balans i livet. Ett givande pass. Lektion nummer två började med att jag och tre andra i klassen blev intervjuade om pressen man har som artist av en journalist från tidningen Barometern i Kalmar. Jag var väl egentligen inte i form för en intervju då jag har lite feber och fortfarande är yrslig men vi hade pratat lite lektionen innan så jag hade inget val ^^ men det var kul! 
Vi har också mublerat om i hela Liedberg, fixat arbetsrum, byggt scen osv.. Ih det känns så kul att vi verkligen satt igång på riktigt. 
framsidan av vårt manus, för er som inte sett vår föreställning genomskinliga hjärta så är det en bild på klassen därifrån ^^
 

Eftermiddagen blev inte sämre än förmiddagen utan vi satte igång direkt med improvisation som blev riktigt riktigt obehaglig.. Tänk er lite jude och nasistkänsla på det hela, folk blev skjutna, illa behandlade osv. Men det var en riktigt bra insats från hela klassen! 
Vi har blivit indelade i olika arbetsgrupper i klassen där vi har ansvar för olika områden, jag sitter med i musikgruppen och jag får även vara med i kostym och mask då de behövde lite extra hjälp. Så efter fikat satt jag med musikgruppen i 1,5 timmar och spånade lite över alla sånger, dansmusik och mellanmusik.. Det kommer bli mycket jobb men det kommer blli grymt! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback