But a girl sweet as you has a future.

Ja jag kan faktiskt säga att jag mår inte bättre nu än vad jag gjorde senaste inlägget. Snarare sämre, stundvis så är jag yr i hela huvudet och baletten var inte ens att tänka på.. Så det blev att lägga sig och sova efter maten och nu i efteriddag har vi haft sångrep inför ett sångjobb vi har i slutet av januari. Att ha sångrep med vår klass kan vara en utmaning för någon med huvudvärk och för tillfället är ljudkänslig. Men jag överlevde.. ;) Som jag sa i går i telefonen "det är tur att vi tycker om varandra". Hihi
 
Nu tänker jag kolla senaste avsnittet av once upon a time, spännande. Sen vet jag inte alls vad mer jag ska göra idag, jag borde inte göra någonting alls egentligen.. Jag kanske helt enkelt stannar på rummet och pluggar på manuset så jag kan göra min karaktärsbeskrivning. Vi får se helt enkelt!
 
här har ni charmtrollet själv.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback