Banoffie

Och så var den här veckan nästan slut, tänk att det kändes som att lovet aldrig skulle ta slut för bara ett par dagar sedan. Eftersom jag åker hem på söndag så har jag varje liten sekund planerad tills jag åker. Idag har jag tagit en promenad till centrum med Amanda och handlat lite, sen blev jag upphämtad av min kusin Lina och vi åkte hem hit för att umgås lite. Nu ska jag gå in till grannarna och spela lite wii, jag har en sexåring som står här brevid och trampar och frågar om jag är klar snart varannan sekund. ;)
 
Ikväll kommer det lite släktingar hit på middag och fika, mys!
 
ikväll bjuder vi på banoffie här hemma, jag har snart kokat kondenserad sötad mjölk i 2,5 timmar. Om det blir gott så lägger jag upp receptet här sen! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback