The host får tummen upp av mig!

Jag måste bara säga att filmen The Host (baserad på Stephanie Meyers bok, författare till Twilightböckerna) var så himla bra. Jag hade inte jättehöga förväntningar då de hittills inte lyckats filmatisera hennes böcker speciellt bra.. Men den här föll jag pladask för, kanske lite för att jag inte läst boken. ;) 
 
Jag och mamma har iaf haft en riktig myskväll, med powerwalk i elljusspåret och så filmmys. Det känns så bra att ha en mamma som man kan prata med om precis allting. Vad skulle jag göra utan dig mamma!?
Nu tänker jag dyka ner i min bok och så sussa. I morgon ska jag hinna med en långpromenad och dusch innan dagens första date. God natt allihopa!
 
Jag och mamma i sommarstugan efter Sagas dop, folk säger att vi är lika. Vad tycker ni? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback