Såhär bor jag!

Här har ni hus nummer sex som jag, Jakob, Nico, Paulina, Jenny och Ellen bor i.


Den stora gula byggnaden i mitten av bilden är alltså skolan. Observera att vi först tvekade på att flytta hit för vi tyckte det var "långt" till skolan om man jämförde med föregående året. Vi har ändrat oss nu.. ;)

Mitt stoooooora rum
 
"Here is where the magic happens " hehe
 
och så ett skrivbord..

en bokhylla..
 
här är det än så länge lite tomt, jag planerar på att ta ner mitt superfina sminkbord och ställa mot väggen till höger.
 
lite fina bilder som jag satt upp på garderobsdörren
 
mina 2 stora walk in closet
 
altandörr ut mot baksidan
 
och så vår fina baksida, det är min dörr som är öppen! :) 
 
Jag trivs redan som fisken i vattnet här, vi har precis lagat vår första gemensamma måltid tillsammans (kyckling med currysås och ris, mums) och nu ska vi kolla på serien Arrow.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback