Home sweet home!

Hej på er allihopa!
Nu har jag äntligen landat på min favorit ö Öland igen och installerat mig i mitt nya rum. Jag vet att jag sa att jag hade skolans bästa rum förra året men jag tror att det här är snäppet bättre, iaf lika bra.. ;) Ni kommer att få se bilder på det när jag fått upp allt på väggarna för det är i princip bara det som är kvar att fixa plus att jag vill ha ner mitt sminkbord.
 
Idag sparkade vi igång terminen med möte med nya klassen, vi är 6 st från förra klassen och 2 st som gått musikteater tidigare år och jag tror det här kommer bli jättebra. I morgon börjar vi att spela teater och jag är så sjukt taggad! Nu blir det te och filmmys i soffan med klassen. Ih jag är alldeles lycklig i kroppen. :)
 
 
det är det här ni får se nu.. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Måste komma mer bilder! ;) <3

Svar: Självklart, det kommer att komma så snart det är ordning ;)
Dib

2013-08-20 @ 08:10:00
URL: http://nattstad.se/maandaapaandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback