Trött!

Hur kan man vara såhär trött!!? Jag skyller på att all nervositet jag haft de här veckorna och alla spänningar hela sommaren inför hösten börjar släppa nu. Sen är jag ju inte van att gå i skolan längre, fokus och koncentration är A och O i teatern! Idag har vi iaf repat för fullt inför konstnatten nästa helg, det kommer bli superbra! 
 
Nu ska jag strax till cafet och kolla Xfactor med Tove, inte min rumskompis utan den andra Tove i klassen. Jag vet det här är förvirrande, vi har 2 Tove, 2 Emma, 2 Ellen och 2 lärare som heter Thomas. Detta har resulterat i massa smeknamn och här på skolan heter jag Bling/blingbling. Haha de har uppmärksammat att jag älskar glitter ^^! 
 
en stor puss till er alla!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Danni

Vad fin du är emma!

Svar: Tack så mycket Danni! :D
Dib

2012-09-17 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback