Måndag.

Ny veckan, nya möjligheter, nya superroliga lektioner. Teater blir verkligen roligare och roligare. De senaste lektionerna har vi börjat läsa ett manus, blivit indelade i par och fått varsin roll i en scen tilldelad. Idag fick vi visa upp vår scen för alla andra i klassen och jag och Jenny (som jag spelade med) var sjukligt nervösa men jag tror faktiskt att det gick ganska så bra. Det finns så sjukt mycket talang i min klass!!! 
 
Jag tänker iaf fixa lite kort på mitt och Toves rum idag så ni får se hur jag bort. Sen tänkte jag försöka filma lite och klippa ihop en film så ni får se hur det ser ut och jag har det här. Vad sägs om det? ;)
 
jag har gått och skaffat mig nya ögon också, hehe och så har jag tagit två hål till i öronen!! Ihh modig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback