Guldlock.

Vad skönt det var att strosa omkring i Färjestaden lite själv. Tro det eller ej men sen jag kom hit så har jag börjat uppskatta att vara själv, kanske för att jag är omgiven av folk dygnet runt. Jag delar ju till och med rum med Tove! Det blev iaf lite shopping, bla ett par skinnbyxor. Har alltid velat ha det och när jag hittade ett par som jag ens fick på mig så köpte jag dem direkt, måste nog syna dem lite mer noga här hemma för att se så de sitter någerlunda bra. 
 
När jag kom hem så fortsatte jag och the gang repa min låt och idag började det gå riktigt bra! Sen har jag haft lite besök här på rummet, vi har målat naglar och jag har lockat hår. Nu kurrar min mage efter MAT, jag är hungrig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback