Fredagen.

Igår blev det visst ingen uppdatering, jag hade fullt upp precis hela dagen! Dagens började iaf med 3 timmar teater, vi repar för fullt inför vårt framträdande vi ska ha på konstnatten den 28 september. Det är skördefest på Öland då så skolan har öppet hus 18-00.00 på kvällen då det händer massa roligt här på skolan. Så kom hit om ni är nyfikna eller om ni är inne på banorna att kanske söka till nästa år? :D 
 
På eftermiddagen så började jag, Emma, Nico och Oscar att repa min låt som jag skrev i våras. Det är så roligt och så kul att få massa instrument till den, det blev något helt annat ihh så kul! Vi kommer att spela in den när vi är klara och eventuellt beroende på hur det blir och vad jag ska göra med den så kommer den upp här. 
På kvällen kollade vi på RENT i skolans biosalong som ligger i min korridor (LYX), den var jättebra men jag tror att jag måste se den igen för att kunna ta in allt! Sen såg vi dumma mig, fast jag såg bara början sen somnade jag ^^
 
Emma med Oscars mössa och Oscar med Emmas diadem mobbar mig för att jag råkar vara lite mer normal än dem..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback