Footprints in the sand.

När man flyttar så är det verkligen lätt att se vem som är ens "riktiga vänner". Vilka som hör av sig och vilka som undrar hur man har det, vilka som slänger iväg ett sms eller telefonsamtal om att man är saknad. Det betyder så mycket ska ni veta, att ni saknar mig där hemma. För även fast jag verkligen trivs här så är det klart att jag saknar er alla där hemma och även fast jag själv är dålig på att höra av mig så tänker jag på er jätteofta! 
 
Det jag egentligen ville få ut med det här är, GLÖM INTE DINA VÄNNER. De är det viktigaste du har, utan en vän är du ensam. Det kvittar om du är i ett förhållande eller gift, utan vänner så är du ensam. De håller dig i handen genom hela livet och finns där när allt annat rasar samman. 
 
Det finns många undertexter till det här inlägget, sånt som man inte skriver ut. Det är faktiskt något som är lite frustrerande med att blogga, att inte kunna skriva allt man tycker, tänker och känner fullt ut. Men det blir bäst så!
God natt med er! 
 
en bild Linn målat på vårt kompisgäng (Kalle är ditmålad men har ingen bild på det)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback