Don't you ever let go of your friends!

Vilken underbar superhelg jag har haft tillsammans med massa underbara vänner. Både mina underbara fina bästaste vänner från åtvid som åkte ända hit för att träffa mig och sen mina fina klasskompisar. 
Vi har ägnat helgen åt att umgås, rundvandring på skolan, dansa, vara i studion, kolla film, och bara mysa på rummet i pyjamas med popcorn ^^ hihi. Jag saknar dem redan och jag hoppas att de kommer tillbaka snart!
 
Eftersom Tove kommer hem sent ikväll så sitter jag här på rummet själv och tycker att det är väldigt skönt (inget illa menat mot Tove, det är bara det att man aldrig får chansen att vara själv här). 
Har ni haft en bra helg!? :D
 
 
 
Som ni ser på bilderna så fick Jennie fota lite idag. Hon blev lite förälskad i mina balettskor (älskar dem!!) men eftersom jag vägrade vara med på bild så ställde Johanna upp, visst blev bilderna fina!!? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback