Fröken Julie!

Herre jösses så fort dagarna går. Det är redan måndag idag och vi sprakade igång dagen med teaterrep hela dagen. På torsdag har vi öppenrepetition inför hela skolan där de ska komma och kolla på vår pjäs som vi jobbat med i ca 2,5 veckor. Den börjar bli riktigt bra och det skulle vara kul att få spela hela pjäsen någon gång (nu gör vi ca 30 sidor). Rollerna räckte inte till riktigt heller så jag fick en tillskriven roll som berättare, riktigt roligt faktiskt och jag får vara med i hela pjäsen på det sättet. 
 
Ikväll ska klassen in och kolla på Peking-operan som sätter upp fröken Julie på byteatern i Kalmar.  Det ska bli spännande, den är dock på kinesiska så jag vet inte hur mycket man kommer fatta. Men spännande ^^ hehe
 
 
en fin liten film från rasten förra veckan, haha älskar att alla är lika galna som mig här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback