Fredag!

Som jag har längtat efter den här dagen. Veckan har varit riktigt hektiskt med väldigt mycket att göra, plus massa nerver och ett psyke som spökat och då är det skönt med helg så man kan varva ner, sova ut och hitta tillbaka igen. 
 
Dagen har bestått av utvärdering av de här 2,5 veckorna med gästlärare, vi har fått prata om vad vi tyckte var svårt, vad som varit bra och vad som kan bli bättre. Jag kommer iaf sakna att ha Johan, han är helt fantastisk och väldigt rolig. Men det är jättekul att Thomas är tillbaka, han är en sjukligt bra pedagog!
 
Om en stund drar jag in till Kalmar med Oscar och Emma, jag ska handla en topp till Halloween och så ska vi handla lite mat. Jag vet än inte vad planerna inför ikväll är, det är sånt som märks! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback