Alla dessa fina färger!

Hej allesammans!!
Har ni saknat mig? Hehe jag vet att jag varit väldigt frånvarande här den sista tiden och jag kan bara skylla på det gamla vanliga, att jag varit väldigt upptagen. Men jag har hunnit med massa saker sen jag skrev sist. Jag har bland annat varit hemma och hälsat på, gått vilse i skogen (bokstavligen) och så har vi börjat med vår första riktiga teaterpjäs. Det är superkul men det är också en utmaning och man lär sig massor! 
 
Just nu är Jenniestumpan här på besök så igår var vi ute och fotade i det fina höstvädret. Helt ärligt, jag älskar Öland, det är nästan alltid fint väder här! Vi får se hur länge Jennie stannar, eventuellt åker hon hem i morgon eller på lördag (hoppas lördag). Jag ska kolla hur läget ser ut i morgon jag kanske ber Jennie filma ett klipp på vår teaterlektion, skulle ni tycka det var roligt att se? :) 
 
Nä nu ska jag öva repliker och sen blir det att sussa, hej träningsvärk säger jag bara! 
 
några av bilderna Jennie tog på mig igår, visst är hon duktig? :D
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa jag vill se en filmsnutt :)....så vackra bilderna är men det är ju ett fint motiv <3 och en duktig fotograf så det är ju inte så konstigt . Love you <3

2012-10-12 @ 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback