Today Im awesome!

Waaaaaaahoooooooo!!
 
Ni vet den där radiomusikalen som jag berättade att vi i klassen spelade in och sökte till? Idag fick vi svar och..........
 
Jag kom vidare till audition. 
FATTA vad jag är chockad men lycklig. Så den 12:e december drar jag och Jenny som också gick vidare till audition till Stockholm och gör ett tappert försök. Det handlar alltså om en roll i Ola Salos nyskrivna radiomusikal. 
Jag har verkligen inga förhoppningar alls på att få en roll men det är bara så kul att ens bli utvald. Så idag är jag lycklig! 
 
happy happy girl, with a happy happy smile!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har all rätt att vara lycklig ....är så glad för din skull ...hoppas , hoppas <3<3

Svar: tack mamma! som sagt jag hoppas inte på något alls men det är ändå så roligt! :) <3
Dib

2012-11-14 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback