TIPS!

Jag har alltid upplevt att mitt tunna lena bebishår alltid blir så torrt och strävt dagen efter jag duschat håret och enda gångerna jag egentligen får riktigt fason på det är när det är nytvättat. Det har jag löst nu. 
 
Do you wanna know how!!? ;)
 
Jag har börjat med att endast använda lite schampo i hårbottnen som jag masserar in och sen balsam i topparna på håret. Det fungerar hur bra som helst och nu är håret lent till och med när det inte är nytvättat. Topparna blir inte sådär spröda och fula som de blev förut. Schampo innehåller ju massa saker som torkar ut håret så prova om ni upplever att ni haft samma problem. Jag har provat i lite mer än en vecka och jag märker redan skillnad. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback