Ovan regnbågen finns ett sagans land.

Varför måste det vara så skönt att sova för!!? Alltid på kvällen när det blir som roligast så blir man alltid trött och till sist måste man sova och på morgonen när man kan hinna med hur mycket som helst så är det bästa som finns att få ligga kvar i sängen och bara sova. Men ja sömnen är ju nödvändig och jag kan nog unna mig själv sovmorgonen jag tog till 11.30 idag då jag sovit så dåligt i veckan.. ;) 
 
Jag och Tove har iaf städat vårt rum idag som såg förskräckligt ut, en kombination av nedstämdhet och trötthet som vi båda haft i veckan har lett till ett stökigt rum, men nu är det nystädat och fint igen. Luciarepet idag gick kanoners, vi började med Rudolf med röda mulen, älskar låten!
Nu tänker jag duscha och dega i sängen, ikväll visar Tove sin slutprouktion från förra året och så blir det eventuellt en omgång av zombie, woho!
 
en bild jag tog när jag hälsade på Anton och Mike i Stockholm, regnbågar, solnedgångar och stjärnorna måste nog nästan vara det vackraste som finns! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback