Notes from a babyfarm.

Ikväll är det teaterförställning som gäller för min klass igen. Vi var i Växjö hela dagen igår där vi var på studiebesök på riksteatern (jättekul och intressant) och sen avslutade vi kvällen med att se Macbeth som musikteaterföreställning. Första akten gillade jag inte alls tyvärr, men det tog sig i andra akten. Men smaken är som baken, vissa i klassen älskade den och en del höll med mig. Alla var iaf överrens om att andra akten var den bästa. 
 
Jag har iaf haft fullt upp om kvällarna med en massa olika saker, projekt, monolog och inlämningar därmed dålig uppdatering. I morgon åker jag hem hem över helgen, det ska bli mysigt och välbehövligt. Nu är det bäst jag går så de andra inte åker utan mig ^^
 
jag är bäst på att blåsa bubblor ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback