Det gäller att vara flitig som en myra.

Gaah jag är trött men känner att jag inte riktigt är färdig med dagen.. Jag har inte städat än och jag borde läsa igenom min monolog ett par gånger innan jag lägger mig igen.. Samtidigt som jag verkligen vill dyka ner i min bok och egentligen har jag extrem lust att sätta mig vid pianot och sjunga. Men ja allt det här är en prioriteringsfråga och i nuläget ligget väl rummet och monologen överst. 
 
Jag har iaf medan de andra kollat på film här i cafét suttit med min mac och skrivit både karaktärsbeskrivning, kollat upp lite om hur de firar jul i Frankrike (behövde lite info till monologen), och så har jag skrivit klart drömskrivuppgiften. Så lite har jag fått gjort ändå, plus att jag jobbat med min monolog med hjälp av Tove och så lite spontant halkade jag och Melia in på ett litet miniframträdande som vi ska filma in i morgon, haha. Ska se om jag kan visa er det här! ;) 
 
ae nu är det tack och adjö och god natt, har myket att stå i även fast det är sent!
 
wooop woop check!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback