Nice weekend

Åh den här helgen har varit så himlarolig! Anton har varit hemma, vi har haft enmysig hemmakväll med grannarna, jag har sminkat 4 baltjejer, tittat på balen (alla var så fina), firat Alexanders konfirmation (vi skrattade oss igenom hela kvällen), partajade hemma hos Dan i form av volleyboll och dans, varit i stugan med underbara vänner, firat morsdag och så hann jag med en tupplur förut också.

Helgen har gått sjukt fort iaf och nu längtar jag redan till nästa!
Hoppas ni har haft en bra helg allihopa! :)

 
jag fick äntligen inviga min fina virkade klänning från nelly.com


nå vad säger ni om mina linser? jag får både hissar och dissar, många tycker jag ser otäck ut.. hehe


en riktigt snygg bild på konfirmationsmiddagen haha


titta!!!! Oasen har mer på burk, det är begränsade upplagor men ändå!! Jag tycker det är jättekul eftersom jag varken driker kolsyra eller öl så får jag aldrig tillfälle att dricka ur burkarna. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback