You're children are our children.

Nä vet ni vad, är det inte underbart att det fina vädret håller i sig? Jag har varit ute i typ 4,5 timmar idag och i morgon har vi studiedag så vi ska ha utedag på frita hela dagen så jag ska lapa vårsol i morgon också.
Efter jobbet var jag på lägenhetsvisning. En vän till mig reser bort i 2 veckor så jag ska vara lägenhetsvakt och så får jag bo där hur mycket jag vill också. Det ska bli superkul, hoppas bara det går bra då hon haft en stor hund där rätt mycket och jag är ju allergisk. Vi får se helt enkelt.. ;)

Nu ikväll så ska jag faktiskt provsjunga i en gospelkör som finns här i Åtvidaberg. Jag är sjukt nervös då jag inte sjungt i kör sen jag slutade skolan och jag känner typ ingen där. Alla är väl i genomsnitt 20 år äldre än mig också, men men jag måste träna upp min stämvana nu om jag ska komma in på någon skola till i höst!


här är när vi i musikprofilen framför african madonna, ett av våra nummer i vår Togetherturne. Vi hade samarbete med Åtvidaberg kenyaförening och tog ner 12 st Kenyaner. Åh vad jag saknar dem, det var snart 2 år sedan jag såg dem.. :( Där har vi vänner för livet!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh,saknar det och allt runt omkring det så himla mycket! Har inte jobbat så mycket med föreningen på sistone på grund av skolan :( Jättesynd! Tack för att du påminner oss :D

2012-03-14 @ 01:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback