Det är så typiskt!!

Godmorgon allihopa!
Tyvärr så är min hjärna inställd på att vakna tidigt på morgonen så jag vaknade först vid 6 och sen vaknade jag kvart i 8 och då kunde jag verkligen inte sova. Så nu är jag uppe och kolla ifatt once upon a time och revenge som jag missade i torsdags.

Igår blev jag iaf i princip klar med min låt, det är lite finjustering som behövs och så måste jag lära mig den helt. Som tur var så har jag spelat in bit för bit så att jag ska komma ihåg vad jag skrivit. Haha detaljerna försvinner fortare än vad man tror, men men det är väl inte så konstigt. En låt lär man sig ju inte direkt på en kväll annars heller. ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Emma!

Har du sett mejlet jag skickade till dig i tisdags? :)

2012-03-18 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback