I think you've put your spell on me.

Åhhh, jag älskar vädret!!! Jag är en typisk väder människa så idag när solen faktiskt för första gången i år värmer så är jag överlycklig och känner mig som att jag vaknat efter den långa hösten och vinter igen. UNDERBART!

Igår var det som sagt en miniinflytningsfest (han har inte flyttat in än riktigt) och vi hade det riktigt trevligt. Tyvärr var jag ganska trött så det blev inte så sent för min del men kvällen bjöd på många roliga överraskningar! Haha nu ska jag hjälpa till i köket lite, sen tänkte jag duscha och göra en make up. Så kika in om ett par timmar så ska det nog finnas här. Jag känner nog för blått idag..


hårboll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback