I should have known that you were trouble from the first kiss.

Åh vad jag älskar Stockholm ännu mer efter den här helgen. Vädret har varit helt underbart och snälla säga att det kommer att fortsätta såhär. I fredags blev det en hemmamyskväll med skratt, haha jag kom på en lek då vi skrev massa lappar med yrken, personligheter, tix och massa sjuka samtalsämnen. Haha det slutade iaf med att vi alla grät av skratt och Hanna har en hel del roliga filmer på oss.

Lördagen började med ett besök hos sångpedagog då Anton och jag repade våra audition låtar. Om ni är riktigt snälla så ska jag se till att vi spelar in dem i veckan.. ;) Sen gick vi på stan och kikade lite i alla affärer. Jag ska tipsa er om en as ball butik som ni bara måste till om ni åker till Stockholm!
Vi slutade turen med att åka ut till Mikes jobb och fika, Lovi och jag went crazy efter stängning, det kommer bilder på det senare. Haha

På kvällen var det förberedelser inför morgondagen som gällde och så melodifestivalen!
Hoppas att er helg har varit lika bra som min, det enda jag har saknar är ett x-antal timmar sömn. MEN nästa helg ska jag få sovmorgon!!!


honeyponey och jag på lunchrasten, höhö


sen Lovi och Anton också.


LÄGG MÄRKE TILL MINA VACKRA GYMNASTIKSKOR. Jag glömde i all hast att byta skor när jag var hemma och hämtade väskan från jobbet och fick gå i mina jobbskor i Stockholm. Haha inget retligt alls.. jag hade som tur var inte glömt mina auditionskor, pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback