good work.

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag kan skylla på att igår var jag vaken högst kanske 3 timmar på hela dagen.. Ja ni kan ju gissa själva hur jag mådde, usch det var länge sen jag mådde så fruktansvärt dåligt. Jag hade en aning feber och om jag säger såhär så var min mage så tom som den kan vara imorse. Vi behöver inte gå in på några otrevliga detaljer!

Jag är förskyld också, vadå typiskt!!!? Mitt huvud hänger fortfarande inte med helt, tur att jag sjukskrev mig från jobbet idag iaf.. Eller mamma ringde åt mig igår, jag var inte i tillstånd för att prata i telefonen.
Klockan 17.10 går iaf mitt och mammas tåg till Stockholm. I morgon ska jag på intagnigsprov för Kulturamassånglinje. Vi får se hur rösten klarar det...

Dagens make up kommer upp strax!


en liten sneakpeak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback