Böda - the beggining.

Det är ca 1500 bilder från bödaresan så jag kommer att dela upp bilderna i flera olika inlägg så det inte blir så jobbigt för varken er eller mig. Iaf som ni vet så var resan fantastisk och vi har redan planer på att åka tillbaka i sommar! ;)


Jennie och jag var smarta och delade på min megasizeväska, det var precis att den gick igen! haha tjejer..


efter en ca 6 timmars lång resa med stopp för mat och systemet i Borgholm (där Jennie och jag köpte våra "midsommarkransar" för 5 kr) så var vi framme. Då korkade vi välförtjänt upp de första flaskorna och tände grillen.


Jennie och Hanna


"Drick inte förmycket nu barn!"


freedom


här har ni de två bästa Philipsarna i hela vida världen!


jag och Jenniestumpan


Jag gjorde ett tappert försök att göra en inbakad fläta i Johns hår..


mina fötter






grillmästaren Emma!
















Nattis började nog undra varför hon följde med! haha


seriöst, älskar bilden. John ser ut som en katt som bli klappad! haha


och hur klockren är inte den här bilden?

Aja det var iaf vår första kväll på böda, den hände betydligt mer än såhär, men systemkameran får inte följa med på alla äventyr och inte ni heller för den delen..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback