Nu ska tant sova!

Jag känner att min blogg är allmänt oinpirerande och kom då på att jag har en dagens make up som jag inte lagt upp, så den ska ni få i morgon. Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, okej you caught me, jag ska nog börja läsa en ny bok.. Men innan 22 lär jag har släkt lampan. I morgon jobbar jag 9-16.30 men det ska bli skönt för jag ska vara på samma ställe 2 veckor i rad nu, gött!! Efter jobbet hänger jag med Danne till Falerum för att kolla lite möbler, det blir mys!


sån här planlösning skulle jag inte tacka nej till att bo på, fy vale vad jag skulle trivas. dock skulle jag inreda lite annorlunda även fast det var fint på bilden.. ;)

Ajja nattinatti mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback