Jag vill ha snö!

Hej alla fina!
Uppdateringen blev inte riktigt som tänkt i Orsa då vi hade så dålig täckning att vi inte fick igång internet. Jag trodde iaf inte att en vecka kunde gå så fort som den här gjorde.. Vi har verkligen haft det sjukt roligt, mysigt och gjort en massa galna saker. Vi har åkt skidor hela dagarna, sen frusna hoppat in i en varm bastu för att sen äta kvällsmat (som var sjukt god varje kväll då vi alla fick laga varsin kväll) och sen var det fest natten lång.
Med andra ord har vi inte sovit mycket under resan man vem vill sova med så trevligt sällskap?

Jag kan inte få nog av att säga att jag har så underbara vänner, inte nog med det, de är precis lika galna som mig också!
Stort tack till mina 8 galna muppar som har gjort den här veckan till en av de roligaste i mitt liv. Jag saknar dem redan så det värker i kroppen så i morgon ska vi ha "minnesstund" hos Philip. Hihi































En blandad komplott bilder alltifrån fina naturkort till några nyårsbilder och såklart Danne i Lovis pandamössa! hihi
Nu åker jag på tjejmyskväll hos Hanna, vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback