Halv 8 hos mig.

Yes går satte jag och Lovi ribban för våra kommande "halv 8 hos mig kvällar". Till förrätt gjorde vi kräftsoppa, varmrätt fylld fläskfilé med potatisklyftor +paprika och feta ost och till efterrätt cheesecakekladdkaka. Jag måste säga att det blev himla bra och alla var mätta och nöjda. Meningen var att vi skulle ta oss igenom så många som möjligt att de 7 Saw filmerna men vi såg bara den första, den andra filmen drogs på kl 4 på morgonen så man halvsov mest till den.

Idag har vi bara chillat hos Philip i soffan och så tagit hand om allt från gårdagen. Alla roliga "dagen efter saker" som disk, tomburkar osv.. Tyvärr blev det inte mycket bilder men här är det några. ;)


hihi en hungrig Philip


det skrappades trisslotter tyvärr utan vinst


kräftsoppa utan soppa, vi glömde tyvärr ta kort på all mat..



John var lite nervös innan maten, det är trots allt inte varje dag som jag står i ett kök..


jag bad Nattis och Philip att se kära ut, så såhär ser de ut när de är kära för er som undrar hihi


vi försökte oss på en bild på allihopa med självutlösaren, men fokusen hamnade någonstans i Kina så det blev visst inte så bra.. hehe





halva nöjet dagens efter är alltid att kolla på Philips veckoplanerare, haha jag vet inte hur många gånger det suddas och skrivs under kvällarna. Här har vi slutresultatet efter lördagnatten (observera att ni ska ta det med en nypa salt).


mys i soffan


Philip tog en skojig men ändå snygg bild på Danne och hans fina tavla.


jag har mest sett ut som en trollunge idag!


Tack för en helt galet rolig kväll och natt, saknar er redan.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad vi är bäst! KÄRLEK ! <3

2012-01-15 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback