Bak time!

Jobbet gick som en dans på rosor idag och direkt efter jobbet fixade jag en inflyttningspresent till malin och Johan som ska ha inflyttningsfest i morgon. Hur svårt är det inte att köpa inredning till någon annan? Aja vi får se vad de tycker..

Nu testar jag och Lovi ett nytt recept inför lördag. Orsa-gänget har bestämt att vi ska börja med "halv 8 hos mig" och det är Lovi och jag som sätter ribban på lördag. Det ska bli spännande, om det här inte blir gott så har vi en plan B. Iaf om någon halvtimma så droppar det in lite flickor här för tjejmys och så börjar det tydligen en serie ikväll ska sägs vara bra, oce upon a time. ;)


någon som sett reklam om serien? Jag har inte hunnit kolla den än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback