Till sjöss med fina vänner.

Här kommer lite fler bilder från igår! Flickorna blev lägerledare och fixade ett jättefint vindskydd som vi tackade för när det började blåsa storm under eftermiddagen. Vi fixade också eld mot alla odds då vi glömt tändare hemma, Lovi hade en hammare med sig så vi slog den mot en sten och fick på det sättet fyr på elden.. Haha nevars vi försökte lura i killarna det men tändaren kom fram till sist. (vi hade dock glömt tändare och fick pulsa oss tillbaka till bilen i snöoväder och en bra bit för att hämta en i bilen).

Såna här dagar kommer det att bli fler av, fy vale så mysigt vi hade det. Har jag någon gång sagt att jag älskar mina kompisar? ^^


jag tänkte att vi skulle ta ner hela trädet till vårt vindskydd..


men jag fick inte loss trädet så vi nöjde oss med lösa pinnar på marken (som man ska göra!)


grabsen pimplade på och drog upp en hel del fisk, vissa iaf. hehe


philip och john myste vid elden som flickorna fixade!


och här myser jag och Nattis


nattis tycker det är gott med rå korv i varm oboy (den gick absolut inte av på grillpinnen och hamnade klockrent i hennes mugg för er som undrar)


Lovi gjorde grillspett av champinjoner och ölkorv


Dan, Danne och Philip tar igen sig med kaffe och korv.


här ser ni vårt vindskydd halvfärdigt, det syns faktiskt inte på bild hur snyggt gjort det är. det ser ju ut som att det växt sådär men det säger väl ganska mycket om hur skickliga jag Lovi och Nattis är? ;) born to live in the forest!


här har ni skogsmullen själv


efter ett par timmar så blev folk hungriga igen och vi körde en andra grillomgång.


vi avslutar det här inlägget med en bild på fina John!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback