Läsarfråga!



Svar: Hej ja det var jag som la upp den videon för ca 1,5 år sedan. Jag har varit i Ullared 3 ggr och visst det är väl lite roligt eftersom det är så stort och alla som är där är i princip galna så man får vakta sin kundvagn. Haha just i klädväg hittar jag i princip nästan aldrig någonting men heminredning har de mycket fint. Sen får man inte låta sig luras, allt är inte alls så billigt som man tror att det ska vara, men en del saker är ju rena kapen!

Ni som aldrig har varit där tycker jag ändå ska åka dit och kolla, man måste ha sett Ullared och alla galningar som finns där. Jennie och Anton som var med har blogg båda 2, www.JennieK.blogg.se och www.antonhallberg.blogg.se

 
Observera att Jennies och Antons bloggadresser inte stämmer i filmen, de har båda förnyat sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback