I just want you to love me like you love the cake.

Som ni märkte så blev det ingen uppdatering igår, men världen gick väl inte under för det? Lördagkvällen was amazing hemma hos Honeyponey, vi myste i badtunnan kollade melodifestivalen lite snabbt och sen bara pratade av oss. Hoppas vi gör om det snart igen!

Igår var vi hos morfar nästan hela dagen och åkte skidor, skoter och grillade korv. Supermysigt verkligen och hur kul är det inte att åka skoter? Det slår aldrig fel! På kvällen repade Anton och jag låtar inför X-Factor som vi ska söka till tillsammans den 4:e mars, spännande. Sen kom Danne och Philip och kollade film.
Anton åkte hem idag, det är alltid lika tråkigt och nu känns det lite extra tomt och ensamt. Men min dag har bestått av jobb, så ska det låta och sen så har jag försökt spela in en video när jag sjunger och spelar piano till er. Den kommer upp om en liten stund. :)


mamma fångade oss i farten!


och hur söt är inte Zacki? Jag vill ha honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback