And they lived happily ever after..

Nä vet ni vad, jag tänker faktiskt göra mig iordning, lägga mig i sängen med datorn och kolla på film och sen sova. Jag är helt slut efter en 10-timmars lång arbetsdag. Allt är lite utav ett kaos just nu då skolan jag jobbar på utryms till baracker och vi håller på att flytta. Det ska blir så skönt när allt är färdigt!
Jag längtar tills i morgon också då vi har vårat tjejmys i soffan och kollar once upon i time och revenge, det är sådana saker som förgyller vardagen.

Hihi gissa vad jag ska se för film då? Anastasia, en av de allra bästa tecknade filmerna, musiken är helt fantastisk. Såååå nattinattipuss till er!


och så levde de lyckliga i hela slutet av filmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback